پلیس کانادا حضور خاوری را پذیرفته و پرونده در حال رسیدگی است
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

به گزارش خبرگزاری آنا، سردار اشتری در حاشیه سومین نشست مشترک پلیس اینترپل با قضات عنوان کرد: تاکنون پلیس کانادا قائل به این نبوده که خاوری در کانادا زندگی می‌کند اما الان پذیرفته است و پرونده در حال بررسی و پیگیری است.

وی افزود: اگر کشور کانادا بیشتر با ما همکاری کند ما زود‌تر به نتیجه می‌رسیم. البته پیگیری‌های کشور ما در مورد خاوری ادامه دارد و به نتیجه خوبی در این پرونده رسیده‌ایم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: پلیس ایران در مورد افراد متخلفی که خارج از کشور حضور دارند اقداماتی را انجام می‌دهد و پیگیر آن است که پرونده افراد را به نتیجه برساند.

سردار اشتری در ادامه موضوع عدالت و احقاق حق را مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امروزه با هماهنگی که بین قوه قضائیه و پلیس وجود دارد در جامعه، دفاع و احقاق حق مظلوم در جایگاه خوبی قرار گرفته است به خصوص در یک دهه گذشته این هماهنگی بین قضات و نیروی انتظامی در حد خوبی بوده است. البته این بدین معنا نیست که هیچ جا مشکلی نداریم اما آنچه مسلم است این هماهنگی‌ها روز به روز بهتر شده و اثرات آن مشهود‌تر خواهد بود.

ممنوع الخروج کردن افراد اقدامی پیشگیرانه است

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان ضابط و کسی که وظیفه دارد با جرایم مشهود برخورد کند با تمام توان آماده برخورد با افراد متخلف چه در حوزه داخلی و چه در حوزه بین الملل است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه تعداد مجرمانی که از مرز خارج می شوند افزایش یافته، گفت: با همکاری قوه قضائیه می توانیم افراد مجرم را شناسایی و ممنوع الخروج کنیم که این کار خود یک اقدام پیشگیرانه است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: در بحث مجرمانی که متواری می شوند و گاهی از مرز خارج می شوند، این پتانسیل و جود دارد که با همکاری مجموعه قوه قضائیه و پلیس، شناسایی، دستگیر و استرداد آنها انجام شود. تقریبا در چند سال اخیر هم گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده است.

اشتری با بیان اینکه خیلی از کسانی که در حوزه‌های مختلف تخلف انجام می‌دهند بسیار راحت از کشور خارج می‌شوند گفت: متاسفانه خیلی از افرادی که از مرز خارج می‌شوند افراد متخلفی هستند که کلاهبرداری کرده اند و هیچ جنبه سیاسی ندارند اما از این طریق به مرز‌ها می‌روند و پناهندگی می‌گیرند.

وی گفت: ما می‌توانیم با ابزار و امکاناتی که در اختیار پلیس اینترپل وجود دارد این مجرمان را شناسایی و دستگیر کنیم و به کشور برگردانیم و خودمان آنها را محاکمه‌ کنیم. بنده معتقدم هرچقدر هماهنگی‌ها بین نهادها بیشتر و تخصصی‌تر شود می‌توانیم از کثرت و ازدیاد این مجرمان جلوگیری کنیم.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: گزارش‌های امروز نشان می‌دهد در حوزه خارج شدن افراد از مرز افزایش داشته‌ایم البته در دیدار‌هایی که با مسئولان در کشورهای همسایه و پلیس اینترپل داشتیم آن‌ها قول همکاری به ما دادند.

اشتری گفت: با شناسایی و ممنوع الخروج کردن افراد می‌توانیم از خارج شدن آن‌ها از مرز جلوگیری کنیم همچنین سریع‌تر این افراد محاکمه می‌شوند و حقوق از دست رفته ملت و مردم به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد: یکی از سازمان‌های معتبر که می‌تواند در این حوزه به ما کمک کند پلیس اینترپل است که می‌توانیم با استفاده از ظرفیت آن و همکاری با قوه قضائیه از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com